گل سرخ

محبت

گل سرخ

محبت

یلدا

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد ......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟!!

یک منتظر

دل نوشته ی یک منتظر

ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿
ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿

ܓ✿دل خوشی هستی!

ܓ✿ܓ✿من نمی دانم کسانی که

ܓ✿ܓ✿ܓ✿به باد تو نیستند و خوش حالند

ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿چه تصویری از خوشحالی دارند؟؟؟!!!!

ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿اما همین قدر می دانم که این بی خبرها،

ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿خود را به خوشی زده اند

ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿تا حالشان از بد حالی خویش

ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿به هم نریزد

باغ سبز

آی انسان خرابش نکن .......
می دوم با دل شاد در باغ سبز آرزو
میدانم آن گنج است در غنچه ی آرزو
باغ سبز درون را امروز بکار ...
شاید فردایی نباشد ...

بوی محبت

نویسید به دیوار سکوت،عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ،حرف بد وسوسه شیطان است
و
بدانید که فردا دیر است و اگر غصه بیاید امروز تا همیشه دلتان در گیر است
پس
بسازید رهی را که کنون ،تا ابد سوی صداقت برود
و
بکارید به هر خانه گلی،که فقط بوی محبت بدهد ...

پاییز

پاییز
آرام
آرام
قد مى کشد
اما هنوز
بوى بهار مى آید
از کوچه اى
که تو در آن زندگی
میکنی...

توهم" تقوا

فهمیده‌ام ...
که خیلی وقت‌ها....
گناه نکردن...
نتیجه‌ ی فراهم نبودن "موقعیت" است؛ ....
توهم" تقوا "برم ندارد...!

گفتم قلمی تازه کنم ، راه نیامد..

گفتم قلمی تازه کنم ، راه نیامد..

آمد قلم اما دل تو راه نیامد

دستم نرسید عشق کمی بال زد و رفت

آخر سخن قلب به تقریر نیامد...

خیال

گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
ماه یک پنجره وا شد به خیالم که تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی

یلدا

دو قدم مانده که پائیز به یغما برود
این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود

هرکه معشوق برانگیخت گوارایش باد ...
دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود ؟

خداوندا

خداوندا
برای شانه های خسته قدری عشق،
برای گامهای مانده در تردید قدری عزم،
برای زخمها مرحم،
برای اخمها لبخند،
برای پرسش چشمان ما پاسخ،
برای خواهش دستان ما باران،
برای واژه ها گرما،
برای خوابها رؤیا،
برای این همه سرگشتگی ایمان،
برای این همه بیگانگی الفت،
برای بستگی آغاز،
برای ظلمت جان، روشناییهای پی در پی،
برای حیرت دل، آشناییهای پرمعنا،
برای عشقهای خسته قدری روح،
برای عزمهای مانده قدری راه... عطا فرما.
آمین

وای باران باران

وای باران باران
شیشه ی پنجره را باران شست..
از دلِ من اما ,چه کسی نقشِ تورا خواهد شست..

از صبر و نماز یاری بگیرید

و زینب سلام الله علیها ♥•٠·˙

چه خوب این آیه از قرآن را تفسیر کرد که :
و زینب سلام الله علیها ♥•٠·˙

چه خوب این آیه از قرآن را تفسیر کرد که :

از صبر و نماز یاری بگیرید

و البته آن جز برای خاشعان بسی گران است


 و البته آن جز برای خاشعان بسی گران است