گل سرخ

محبت

گل سرخ

محبت

امام مهدی (عج) : ما در رعایت حال شما کوتاهی نمیکنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم

امام مهدی (عج) : ما در رعایت حال شما کوتاهی نمیکنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم



       برای تعجیل در ظهور امام عصر صلواتی قرائت بفرمایی

هر کس روزه دارى را سیر نماید،


◙ ≈ ◙ ≈ ◙ ≈ ◙ ≈ ◙ ≈ ◙

رسول خدا صلى الله علیه و آله:


مَن اَشبَعَ صائما سَقاهُ اللّه مِن حَوضى شَربَةً لایَظمَأُ بَعدَها؛


هر کس روزه دارى را سیر نماید، خداوند از حوض (کوثر) من شربتى نصیب

او خواهد کرد که پس از آن هرگز تشنه نشود.

روز قیامت

رسول اللّه (صلى الله علیه وآله وسلم) :
«لاتقوم الساعة حتى یقوم القائم الحق منّا و ذلک حین یأذن اللّه عزّوجلّ له و من تبعه نجا و من تخلّف عنه هلک. اللّه اللّه عباد اللّه فأتوه و لو على الثلج فانّه خلیفة اللّه عزّوجلّ و خلیفتى.»
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂
«روز قیامت فرا نمیرسد مگر آنکه از بین ما «قائم حقیقى» قیام نماید. و آن قیام، زمانى خواهد بود که خداى عزّوجلّ او را اجازه فرماید. هرکس پیرو او باشد نجات مییابد و هرکه از فرمانش تخلّف ورزد، هلاک مىشود. اى بندگان خدا ! خدا را، خدا را; بر شما باد که به نزدش آیید اگرچه بر روى یخ و برف راه روید. زیرا او خلیفه خداى عزّوجلّ و جانشین من است.»

زمستان نیز رفت

زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر ؟ ای یاقوت بی قیمت !
که غیر از مرگ گردنبند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی ست یا من چشم و دل سیرم ؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

یا صاحب الزمان (عج)

منی که بی تو است

تومنی نمی ارزد

یا صاحب الزمان (عج

ذکـــــرهـــــای آرامــش دهنــــده

ذکـــــرهـــــای آرامــش دهنــــده

برای هر ترسی « لا اله الا الله »

برای هر غم و اندوهی « ما شاء الله »

برای هر نعمتی « الحمد لله »

برای هر آسایشی « الشکر لله »

برای هر چیز شگفت آوری « سبحان الله »

برای هر گناهی « استغفر الله »

برای هر مصیبتی « انا لله و انا الیه راجعون »

برای هر سختی و دشواری « حسبی الله »

برای هر قضا و قدر « توکلت علی الله »

برای هر دشمنی « اعتَصمتُ بالله »
برای هر طاعت و گناهی « لا حول و لا قوة الا بالله

خلاصه.... داشتم میگفتم

خلاصه.... داشتم میگفتم

کرم ابریشم


درختی که توسط هزاران کرم ابریشم پوشانده شده است...

خدایا عظمتت رو شـــکـــر

قران مجید

در ایـن شـهـر کــه نـمـی‌تـوان بــه هـیـچ‌کـس
اعـتـمـاد کـرد !

کتابی هـسـت کــه
مـی‌تـوان حـتـی بــه برگ برگش تـکـیــه زد

چــه رسـد بــه صـاحـبـش

چشم که باز میکنم

چشم که باز می کنم

بودن هر چیزی

نبود تو را به رُخم می کشد

سلام دوستان به وبلاگم خوش امدید