گل سرخ

محبت

گل سرخ

محبت

زندگی

زندگی تکرار فرداهای ماست

می رسد روزی که فردا نیستیم...

آنچه می ماند فقط نقش نکوست

نقش ها می ماند و ما نیستیم...

z448nucbk35ckfams11.jpg

جنس من

جنس من از آهن و از سنگ نیست
من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا
حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست
09094970284431318433.gif

سی دی زندگیمون

وای از اون روزی که سی دی زندگیمون رو بذارن تو دستامونو
بگن برو نگاه کن
خدایا میشه بعضی از قسمتاشو پاک کنم؟


855.gif

لنگه های چوبی درب حیاطمان؛
گرچه کهنه اند و جیرجیر می کنند؛
ولی خوش به حالشان که لنگه ی هم اند


1365172629418462_large.jpg

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه

دیوانه کننده ترین حس دنیاست

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

 

از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟

http://8pic.ir/images/83387252652580803482.jpg

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
نمی خواهم کسی
نامش به لبهای تو بنشیند

نمی خواهم کسی نقش چهره ات درخاطرش ماند

نمی خواهم نگاهی در نگاه تو در آمیزد

نمی خواهم به غیر از من بگیرد دست تو دستی

برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی

نمی خواهم کسی یارت شود در راه مستی
نمی خواهم به جز من یار کسی باشی

گل نازم ! نمی خواهم خار و خسی باشی

نمی خواهم کسی با یار من سخن گوید

اگر چه قاصدم باشد که تا پیغام من گوید

نمی خواهم به گورستان رود آن یار محبوبم

مبادا مرده ای زنده شود با او سخن گوید

هیچکس تنها نیست ،

او در همه حال کنار ماست

« بی همتای اول و آخر»

 

 

      
138865445746111.jpg


به سلامتیه آرزوهایی که هیچگاه لمس نکردی ...

به سلامتیه عشقی که طالعش باتو نبود و هنوزم دوستش داری ...

به سلامتیه شبهایی که توی تنهاییت گریه کردی وندونستی چرا ...

به سلامتیه دوستایی که از پشت خنجر زدن ...

به سلامتیه اونی که گفت دوستت داره اما تا آخرش باهات نموند ...

کاش میشد که کسی میامد"باور تیره مارا میشست"وبه ما میفهماند"دل ما منزل تاریکی نیست"اخم برچهره بسی نا زیباست"بهترین واژه همان لبخند است"که زلبهای همه دور شده است"کاش میشد که به انگشت نخی میبستیم"تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم"

thumb_HM-20138368512933179981399880653.6

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد

41220519709857499889.jpg

1886987sqm6vbab7s.gif


در بازی دل نگاه من ، مست تو بود
هر برگ دلم شکسته پا بست تو بود
من شاه دلم را به زمین انداختم
اما چه کنم که تک دل دست تـ❤ـو بود