گل سرخ

محبت

گل سرخ

محبت

گل

منتظر نباش که کسی برایت گل بیاورد !
خاک را زیر و رو کن بذر را بکار ...
از آن مراقبت کن گل خواهد داد ... !
اینطور نیست ؟

دردم از یار است درمان نیز هم؛

30374610055791572466.gif

دردم از یار است درمان نیز هم؛

دل فدای او شد و جان نیز هم.

فواره وار ، سربه هوایی و سر به زیر

فواره وار ، سربه هوایی و سر به زیر
چون تلخی شـــراب ، دل آزار و دلپذیر
ماهی تویی و ؛ آب من و ؛ تـُنــگ روزگار
من در حصار تُنگ و تو در مشت من اسیر
پلــــک مرا برای تماشـــای خــود ببنـــد
ای ردپــــای گمشدۀ بـــــاد در کـــــویر
ای مرگ می رسی به من اما چقدر زود
ای عشق می رسم به تو اما چقدر دیر
مرداب زندگی همه را غرق می کند
ای عشق همّتی کن و دست مرا بگیر
چشم انتظار حادثه ای ناگهان مباش
با مرگ زندگی کن و با زندگی بمیــــر

جان میسوزد هر نفسم تا کی ازین



جان میسوزد هر نفسم تا کی ازین

دل میندهد هیچ کسم تا کی ازین

بگرفت بلا پیش و پسم تاکی ازین

فریاد ز فریاد رسم تاکی ازین

ولادت حضرت عباس (ع) بر شما مبارک

باید حسین دم بزند از فضائلت
وقتی حسینی است تمام خصائلت
تعبیرهای ما همه محدود و نارساست
در شرح بیکرانی اوصاف کاملت
ولادت حضرت عباس (ع) بر شما مبارک

در خواب شبی شهاب پیدا کردم

در خواب شبی شهاب پیدا کردم
در رقص سراب آب پیدا کردم
این دفتر پر ترانه را هم روزی
در کوچه ی آفتاب پیدا کردم

از ثروت خود ببخشید ،

اگر زیاد دارید ...
از ثروت خود ببخشید ،
و اگر کم دارید ...
از قلب‌تان ببخشید ... !

ﻣﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﯾﺎ ﺟﺎﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻏﻠﻂ
ﯾﺎ ﺟﺎﯼ ﻏﻠﻂ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺭﺳﺖ
ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﻤﯿﻨﮕﻮﻧﻪ
ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﯾﻢ ...
دوستان عصرتان به زیبائی نگاهتان

در دام تـــــــــــــــــو محبـــوســــــــم.........

در دام تـــــــــــــــــو محبـــوســــــــم.........
در دســـــت تــــــــــــو مغلــــــوبــــــــــم..........
وز ذوق تـــــــــــــــــــــــــو مدهــوشــــــــم..........
در وصـــــف تـــــــــــــو حیــــــرانــــــــــــــــــم!!!!!!!! ........

انصافا لایک داره!

ما هیچ طویله ای را. . . هیچ خرابه ای را . . . هیچ زباله دانی را . . . به نام اسراییل قبول نداریم . . . چه برسد به یک کشور!

زمان را پیر می کند

زمان را پیر می کند
عشق اگر عشق باشد ...

دلم را جزیره ی خضراش کن

دلم را جزیره ی خضراش کن

از آیت الله بهجت سوال شده اینکه میگن حضرت مهدی در جزیره خضرا زندگی می کنه درسته؟
فرمودند: اون قلبی که خونه مهدی فاطمه اس جزیره خضراست.
هر جا که حضرت هستند همون جا جزیره خضراست.
قلب دلسوختگانش خونه شه

فتح خرمشهر

امام خمینی و تبریک فتح خرمشهر

اینجانب با یقین به آنکه مَا النَّصْرُ إلّامِنْ عِندِاللهِ از فرزندان اسلام و قوای سلحشور مسلح، که دست قدرت حق از آستین آنان بیرون آمد و کشور بقیة الله الاعظم - ارواحنا لمقدمه الفداء - را از چنگ گرگان آدمخوار که آلتهایی در دست ابرقدرتان خصوصاً امریکای جهانخوارند بیرون آورد و ندای «الله اکبر» را در خرمشهر عزیز طنین انداز کرد و پرچم پرافتخار «لااله الا الله» را بر فراز آن شهرِ خرّم - که با دست پلید خیانتکاران قرن به خون کشیده شده و «خونین شهر» خرمشهر، پس از اشغال توسط رژیم بعث عراق به ویرانه‌ای تبدیل شد و بدین جهت «خونین شهر» نام گرفت و پس از آزادی بار دیگر نام «خرمشهر» به آن باز گشت." نام گرفت - [بیافراشت‌] تشکر می‌کنم.

و آنان فوق تشکر امثال من هستند. آنان به یقین مورد تقدیر ناجی بشریت و برپا کننده عدل الهی در سراسر گیتی - روحی لتراب مقدمه الفداء - می‌باشند. آنان به آرم مارَمَیْتَ إذْرَمَیْتَ وَ لکِنَّ الله رَمی‌ مفتخرند.

جلد ۱۶ - صفحه

درخت دوستی

درخت دوستی باید نشاند و نهال دشمنی را برکند. در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می توان سالها آرامش داشت و خوش بود. حیف نیست که با بی توجهی این درخت دوستی رفته رفته خشک شود..../

کاش بودن ها را قدر بدانیم،

کاش بودن ها را قدر بدانیم، به خدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست!

دلم امشب صاف است

دلم امشب صاف است

آسمان هم آرام

و هزاران فانوس

باد هم می آید

و نسیمی زیرک

سعی دارد که بفهماند شب

مظهر این همه تاریکی و دلتنگی نیست...

به گمانم فردا

روز خوبی باشد:

صورت ماه به من می گوید...!